2 Temmuz 2008 Çarşamba

Sivas'93....Türküler Yanmaz....


Karasın Temmuz, can yakıyorsun...


BEYAZ BİR GEMİDİR ÖLÜM - BEHÇET AYSAN

sen bu şiiri okurken
ben belki başka bir şehirde olurum

kötü geçen bir güzü
ve umutsuz bir aşkı anlatan

rüzgarla savrulan
kâğıt parçalarına
yazılmış

dağıtılmamış
bildiriler gibi

uzun bir yolculuğa hazırlanan
yalnız bir yolculuğa.

çünkü beyaz bir gemidir ölüm.

siyah denizlerin hep
çağırdığı
batık bir gemi
sönmüş yıldızlar gibidir

yitik adreslere benzer
ölüm
yanık otlar gibi.

sen bu şiiri okurken
ben belki başka bir şehirde ölürüm.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen güneşin ozanlarını durdurabilir misin, sandın?
Rüzgarın şarkısını, susturabilir misin, sandın?
Korkmuyorum şiddetinden, ateş tutuan ellerinden!
Öpüyorum nefretinden ve karanlık nefesinden..
BOYUN EĞMEM ASLA SANA, yaksan bile bedenimi..
Ben doğarım küllerimden, GÜCÜN VARSA DURDUR BENİ!

Unknown dedi ki...

ateş sönmedi ki, bedeni yakanlar şimdi içmizi tutuşturuyor yani geri durmuş bişey yuk devam ediyor... takiye yerini fitursuzluğa teslim etti.