12 Ekim 2010 Salı

Kepaze Fotomaç, Asıl Sen Hesap Ver!

Fenerbahçeli bir grup taraftarın Beşiktaş amblemini tahrif ederek yaptığı rezil pankartı burada ifşa etmiştik:

http://www.sonbarikatbesiktas.com/haberler/640-bir-isyan-bayragidir-besiktas

Ancak güzide spor medyamızın ennn seviyeli gazetelerinden olan Fotomaç bunu yeni görmüş. Hem de ne görme.

Acizliğin ve aptallığın insana neler yaptırabildiğinin çok güzel bir örneği olarak, fotoğrafta pankartı açanlar net bir şekilde seçilmesine rağmen, pankartı PAOK taraftarının açtığını iddia edebilmiş Fotomaç denen paçavranın editörleri.

Bizim bunlara söyleyebileceğimiz fazla bir şey yok.

Başlıkta pişkin pişkin sormuşlar bir de, “hesabını kim verecek?” diye. Asıl bu kepazeliğin hesabını siz nasıl vereceksiniz? Merak ediyoruz.

SonBarikat

4 yorum:

kafsinkaf dedi ki...

fotomaç ve türevi gazetelerin şekli ve bulunma nedenlerini olayları olduğu gibi görebilen herkes görüyor zaten.Hitap ettiği kısım belli salyalı hede höde fenerbahçeden başka bişey bilmeyen rakibin ayağını kırsada devam diyen kısma hitap ediyor.O yüzden böyle seviyesiz şeyleri dikkate almamak lazım

bacon1903 dedi ki...

Fotomac editorlerine de hak veriyorum bu gerizekaliligi olsa olsa paoklular yapmislardir dediler herhalde!!!!!Bende bjk-manisa macinda fotomaca verilecek tepkiyi haliyle merakla bekliyorum!!!

Adsız dedi ki...

öncelikle bi FB li olarak bu (yani şu yukarıdaki resimdeki) pankartı kınıyorum , FB li bir grup ayıp etmiş , gazeteyide kınıyorum , aklınca BJK lılara Paok u abartılı biçimde destekledikleri için ders vermeye kalkmış ...
Ama bir sorun var , burada yazıların hepsi doğru yani ben hem BJK tibünlerinde Paok ,(merak edip araştırdığımda)hem Paok tribünlerinde BJK pankartları gördüm , evet bunlardan biri de paok tribünlerinde bjk armasının içinde yunan bayraklı idi. bu paok luların halt yemesi elbet , ama bunlar doğru ...
BJK lılar sadece FB yi kızdırmak için mi ? paok u destekledi ,yoksa paok BJK kardeş klüp mü ? paok u BJK liler mi ? kurmuş , çünkü ben Paok diye bağıran BJK lıları gözlerimle gördüm ! forumlarda paok lehine birçok BJK lı temennisi gördüm ,yani BJK lılar nerde ve kiminle oynarsa oynasın paok u desteklerle mi ? bizim merak ettiğimiz konu bu ? çünkü öyle olduğuna dair BJK lılarca bir görüş var ! yani bu size özel değil paok kasımpaşa ile de oynasa paok u destekleriz durumu mu var ? bunu merak ediyoruz BJK lı dostlardan cevap bekleriz ...saygılarımla

Adsız dedi ki...

beşiktaş paok dostluğunun doğuşunu, geçmiş yıllarda yaşananları burdan anlatmak oldukça uzun sürer. google'dan aratmak iyi bir yönteme benziyor. denedim de onlarca bilgi çıktı...