4 Aralık 2008 Perşembe

Siyah Beyaz Yazılar


Üç Hece Sekiz Harf :

Beşiktaş

İnsanoğlu "balık hafıza"lıdır. Özellikle yakın geçmiş çok çabuk unutulur. Oysa Beşiktaş'ın geçtiğimiz son dört yılı unutulmaması gereken olaylarla dolu.

Benim yazılarımın büyük çoğunluğu da maç yorumundan çok Beşiktaş'ın geçtiğimiz dört yıldaki
güncel sorunları ile ilgili olduğundan gazetenin arşivinde kalmalarına gönlüm elvermedi. Beni yazmaya teşvik eden iki önemli faktör vardı; birincisi içimdeki Büyük Beşiktaş aşkı, ikincisi ise çok kısa zamanda tanışıp kaynaştığım okur kitlemdi.

Hayri Cem
Siyah Beyaz Yayınları

2 yorum:

Unknown dedi ki...

yılları saydınmı ben sayamadım sevmeye doydunmu ben doyamadım...

nerde eski bayramlar nerde eski fener maçları içeride 4 dışarıda 5 atardık ...en tehlikelisi bunun bir anı olarak kalması...

Unknown dedi ki...

Beşiktaşlı yazar çizer biçer döver tornacı bakkal herne varsa ve hernerede yaşıyorsa onuda yaşatmak bizim görevimiz...

alalım aldıralım kartalı göklere kaldıralım...

yüksel kartalım yerin burası değil...